اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان بازگشت گل محمدی فعلا ممکن نیست کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ستاره پدیده در تور یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس| امین قاسمی‌نژاد قرمز می‌پوشد؟

  • کد خبر: ۷۸۴۷۶
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
ستاره پدیده در تور یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس| امین قاسمی‌نژاد قرمز می‌پوشد؟
شنیده می‌شود امین قاسمی‌نژاد با پرسپولیس توافق کرده و به زودی با عقد قراردادی راهی این تیم خواهدشد. پیش از این شنیده می‌شد که وی در لیست مجیدی برای حضور در استقلال قرار دارد که تکذیب شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ابتدا قرار بود در نیم‌فصل لیگ بیستم راهی استقلال شود، اما در نهایت رحمتی، سرمربی پدیده با این انتقال بدون چک مدیرعامل باشگاه استقلال مخالفت کرد و پرونده حضور قاسمی‌نژاد در استقلال مختومه شد.

مدتی گذشت، هرچه به انتهای لیگ برتر نزدیک‌تر شدیم، بازار شایعات داغ‌تر شد، اما باز هم انگار قرار نیست قاسمی‌نژاد - استقلال اتفاق بیافتد. مورد عجیب امین قاسمی‌نژاد، با مصاحبه فرهاد مجیدی عجیب‌تر هم شد.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات به ضرر یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس| سرخ‌های پایتخت یا مدرسه پیرمردها؟

سرمربی استقلال اعلام کرد قاسمی‌نژاد را نمی‌خواهد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که قائدی و دیاباته هم از استقلال جدا شده‌اند و هواداران استقلال اتفاقا خیلی خوب می‌دانند که نمی‌شود یک فصل کامل روی فرشید اسماعیلی همیشه مصدوم هم حساب کرد. از سوی دیگر داریوش شجاعیان هم آنقدر رباط پاره کرد که دیگر فوتبال را فراموش کرد و در نهایت پس از خراب کردن پنالتی در فینال حذفی، در لیست مازاد مجیدی قرار گرفت.

حالا اما اخباری عجیب حول قاسمی‌نژاد شنیده می‌شود و گویا قرار است دوباره شاگرد گل‌محمدی شود، این بار در تهران و باشگاه پرسپولیس. مهاجم شمالی شهرخودرو ( پدیده ) در لیگ برتر هفدهم به مشهد آمد، اما نتوانست آن عملکردی که همه توقع داشتند را زیر نظر رضا مهاجری به نمایش بگذارد.

قاسمی‌نژاد در پرسپولیس؟

فصل بعد، لیگ برتر هجدهم، اما فصل امین قاسمی نژاد، مشهدی‌ها و یحیی گل‌محمدی بود. او زیر نظر گل محمدی آنقدر گل زد و آنقدر پاس گل داد تا نماینده مشهد برای اولین بار آسیایی شود. قاسمی نژاد در لیگ هجدهم، ۱۰ گل زد و ۹ پاس گل داد تا آماری استثنایی ثبت کند.

حالا او که همچنان فرم مطلوبی دارد و در لیگ بیستم هم منجی مشهدی‌ها برای بقا بوده، با وجود قرارداد با شهرخودرو، ساز جدایی را کوک کرده و ترجیح داده که در سال های آخر فوتبالش، طعم پوشیدن پیراهن بزرگان فوتبال ایران را هم مزه کند.

باید منتظر ماند و دید آیا در نهایت قاسمی‌نژاد راهی پرسپولیس می‌شود یا گل گهر متمول روی هوا این مهاجم مازنی را هایجک خواهدکرد؟ آنچه مسلم است اینکه هواداران استقلال دیگر نباید به حضور قاسمی نژاد با لباس آبی فکر کنند.

نباید از یاد برد که با توجه به جدایی مغانلو و عملکرد سینوسی عبدی و آل کثیر، خرید قاسمی نژاد از نان شب هم برای سرخپوشان واجب‌تر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->